Cada any, des de TV3 es realitza La Marató, un espai en el qual la gent col·labora econòmicament per tal de fer front a un seguit de malalties mundialment conegudes que afecten a una part molt important de la societat (o no tant visible). Aquest any 2020, un any duríssim en el qual les persones de tot el globus hem patit i seguim patint la pandèmia del COVID-19, estava clar que el leitmotiv de dita campanya havia de ser aquest virus. Des de NintnhypeCat, per tal d’ajudar a La Marató a rebre com més ajuda millor per destinar-la íntegrament a la lluita contra aquest virus, us oferim aquest sorteig per incitar la comunitat a oferir un donatiu a la causa. Perquè aquest any, per desgràcia, ens toca a tots/es, però com sempre, ens en sortirem!

 

FAQ I BASES DEL SORTEIG

 

  • Què cal fer? Funcionarà tot a través de les interaccions personals vostres amb alguna de les nostres xarxes socials. Per tal d’optar al premi, ens haureu de fer arribar una captura de pantalla, una fotografia o algun element visual que indiqui que heu col·laborat a La Marató de TV3. Haureu de ser seguidors/es de NintenhypeCat per tal de fer-nos arribar aquests elements. Petites accions, grans recompenses!

  • Com triarem guanyador/a? Un cop acabi el període del sorteig (del 19/12/2020 al 21/12/2020), utilitzarem l’eina anomenada Pickaw per triar un guanyador/a entre totes les interaccions correctes, legals i reals realitzades a través dels nostres canals. D’allà sortirà un nom que s’emportarà l’element comentat. Pareu atenció a tots els passos a realitzar: l’incompliment d’alguna de les “normes” us deixarà fora del concurs! Esclarir que el sorteig està limitat a l’àmbit territorial estatal, degut a la naturalesa de la comunitat i els recursos humans dels quals disposem.

  • I un cop acabi el sorteig? Ens posarem en contacte amb la persona guanyadora i li oferirem el codi per bescanviar-lo a l’eShop de Nintendo. En el cas que no es rebi resposta de dita persona, passarem a la segona de la llista, i així successivament. Quedaran descartats totalment els comptes de Twitter utilitzats únicament i exclusiva per participar a sortejos. Si es donés el cas que sortís guanyador un d’aquests comptes, automàticament s’aplicaria l’estratègia de passar a la segona opció llistada.